onsdag 17. april 2013

NY BIL

Etter masse leting etter en bil som både jeg og mannen kunne bruke,så har vi endelig funnet en.

 
Det er ingen råskinn av en bil,men den passer perfekt for meg som sliter med bekkenet,og etter hvert som sykdom kan gjøre det litt vanskeligerer å kjøre.så passet det kjempe bra at det dukket opp en bil med automatgir,gruet meg jo litt da,for å prøve den,har bare kjørt bil med automatgir 1 gang og det er for over 23 år siden.hmm begynner visst å bli gammel,hehe.

 
Det fine med bilen er jo også at du kan bare skifte på giret så kan du også kjøre og gire selv,luksus spør du meg.

"Ja takk begge deler",som Ole brumm sier.

Og så er det 7 seter,og så dette passer perfekt når man skal ha med venner på tur eller venner skal sitte på hjem fra skolen.

Kjente det kriblet litt i magen da vi skulle ta bilen ut for kjøring i dag morges,fikk den sent i går,så det ble liksom ikke tid til å sette seg inni alt som fins inni bilen,så det ble litt sånn tut og kjør."smiler"

 
Uansett kom vi helskinnet frem og tilbake til og fra der vi skulle i dag,så jeg må si meg fornøyd med dagens kjøre tur,hehe.

 
Dagens innlegg ble nesten ett innlegg som mannen og kunne ha interesse av å lese,den innhold i allefall bilder av bil.hehe.
 
obs: glemte å skrive at det var en citroen Picasso C4.håper det var skrevet rett,
ellers så får jeg høre det ,tenker jeg,"Ler"
 
 
Ha en strålende onsdagskveld.

klemmer

Hege

5 kommentarer:

  1. Hei Hege.gratulerer med ny bil ,den så veldig fin ut.Håper dere får mye glede av den.ha en fin fin dag.Klem.

    SvarSlett
  2. Hei Hege.gratulerer med ny bil ,den så veldig fin ut.Håper dere får mye glede av den.ha en fin fin dag.Klem.

    SvarSlett
  3. Gratulerer! God plass er et must ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny bil Hege! Kjekt det;-))
    Håper ikke jeg forstod det slik at sykdommen din har kommet tilbake igjen...
    Ønsker deg iallefall en god helg

    Gode klemmer herfra

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med ny bil,såg veldig flott ut den og kjekkt med ekstra plasser,vi har 7 seter og er veldig fornøyd med det!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.