onsdag 3. april 2013

Oppussing av gutterom

Det å pusse opp eller ommøblere,bruke ting litt anderledes eller gi ting ett annet uttrykk, er noe av det kjekkeste jeg gjør.


Så i påsken har vi pusset opp rommet til sønnen,han har selv valgt farger og teppe på gulvet.

 
Ok jeg skal innrømme jeg har ikke gjort noen ting faktisk denne gangen,mannen har ,siden jeg har


 holdt på i kjelleren,men jeg har støvsugd,etter på,hihi og så gjenstår det jo innredningen og innflyttingen da,men det kommer etter hvert,må bare finne ny seng først.


Og imens vi har pusset opp,har han ligget på overnattingsbesøk hos storesøster og det har vært stas,de
har lekt ganske godt og lenge på kvelden,men ,men pytt ,pytt det var påske så det gjorde ikke noe.



Vi har rivd en vegg,og satt opp plater,slik at han skulle få litt større rom,tapesert,malt og lagt nytt
teppe på gulvet,mangler nytt vindu,men det kommer på plass snart.




  Fargen visses ikke så godt på bildene,har prøvd i forskjellige dagslys,men den er grå,men skifter farge etter refleksjon av lys.

Vi har brukt butinox a basen.

 
                                                                
                                                               Fargen heter :

                                                                Demring
                                                         kode:2502-YI7R 1239

Gutten er iallfall kjempe fornøyd og klarte ikke å vente til alt er på plass,så han sover i den gamle sengen og stortrives på det ny rommet sitt.


 
Siden jeg liker veldig godt disse gamle lyskuplene og bryterne har vi behold disse,jeg personlig synes at det gir rommet ett litt annet preg og minner om en annen tid.Om resten av familien er enig vet jeg ikke ,kanskje vil eieren av rommet ha noe annet, med det vil tiden visse..Fram til da blir det slik.
 
Ha en flott onsdagskveld.

klem hege









 

1 kommentar:

  1. veldig stas med nytt rom, ser veldig lyst og fint ut. gleder meg til å se mer bilder:-)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.