onsdag 26. januar 2022

Litt Planlegging for fremtiden

Fremtidsplan:

Det er så mange ting som skjer for tiden og derfor tror jeg det er riktig og begynne å tenke på hva man skal gjøre når man blir stor (hehe)


Neida, men det er veldig greit å ha flere bein å stå på i fremtiden og er det en ting jeg har troen på så er det at mye av det vi ønsker å lære oss kommer vi til å gjøre via nettet.                         

Der vil fremtiden ligge.

            
Derfor har jeg startet planleggingen av mitt første nettkurs,det er lang vei igjen,masse å gjøre og mange ting å finne ut av.
Og selv om jeg nok ikke kommer til å begynne med dette kurset før etter sommeren,så er det greit å begynne å tenke på hva man skal gjøre og hvordan. Det er både spennende og skremmende på samme tid.


Førsteutkast til forslag på mitt første nettkurs

 


Uansett gleder jeg meg utrolig masse,det er mange planer og tanker for fremtiden og om hvilken retning snødronningen kommer til å gå og hvor den tilslutt ender.

Ett steg og gangen så kommer man frem til destinasjonen,og man kan begynne på en ny destinasjon,det aller viktigste er å ikke gi opp håpet og drømmene og snu,da kommer man aldri frem. 

Som Dr martin Luther king jr sa:(tror det er der jeg har sitatet fra)

"Faith is taking the first step,even when you don`t see the whole staircase" 

Drømmer går i oppfyllelse bare du har troen på de,så aldri gi opp drømmene dine.


Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.