torsdag 29. mars 2012

bilder til inspirasjon

Det merkes at det går mot vår og varmere tider,selv om det fortsatt er litt kaldt ute enda,men ,men det gjør ingenting,det er lysere lengre på kvelden og man føler at energien kommer snikende med solen.

Selv har jeg ikke store problemer med vinterstiden,for da er det jo så mye man kan gjøre inne av kreativesysler og man trenger liksom ikke en unnskyldning for å være inne og kose seg,enten med en god bok,kreative sysler og en kopp te eller varm kakao.

Men uansett nå går det mot sommer,tenk nå er det allerede påske,hvor tiden flyr,når man er opptatt med å få sendt av gårde alle bestillingene som kommer.og kose seg med å jobbe i hagen,(kommer tilbake til hagen senere)og kose seg i solen sammen med familien.

Men mens jeg venter på at våren skal komme for fult,liker jeg veldig godt å se på ting som inspirerer.







                                                        Ha en god påske

klemmer hege

1 kommentar:

  1. Mange fine plomster,busker å trær vi kan pynte med.Jeg har ikke begynt ennå, venter til etter 17 mai.Disse bildene var jo helt topp.Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.