lørdag 21. april 2012

å holde på drømmene

Av og til blir drømmer utsatt eller rett og slett satt litt på vent,og det føles litt ut som om jeg hele tiden gjentar  meg seg selv.

Men jeg tror allikevel at det er viktig å beholde troen på at drømmene skal bli til en realitet til slutt,det tar bare litt lengere tid når helsen svikter litt.


Etter flere dager med ufrivillig opphold på isolasjon på sykhuset,pga smittefare,ja da er det godt å komme hjem.

Da betyr det ingenting om man må dra frem og tilbake for/til behandling hverdag.

Det som er positivt ved å ligge lenge på sykhuset er at man får gjort litt håndarbeid,slappet litt ekstra av og lest.


                                         Noe av det som ble til på sykhuset







Det føles også godt at familien fikk feiret påsken i sammen og bare kost oss,og det var også kjekt å komme hjem igjen til bestillinger,men disse måtte vente,siden jeg ble lagt inn på sykhuset i hu og hast.


Men nå håper jeg at jeg slipper flere operasjoner for ei stund,selv om det gjenstår flere prøver og fjerning av kuler,så håper jeg at alle prøvene er bra og at alt er over til september,da har legene sagt at alle svar og prøver skal være ferdige.

Da kan jeg gå videre og jobbe videre med mine drømmer om å starte en liten butikk hjemme i kjelleren,med salg av hobby og håndarbeids produkter og etter hvert litt interiør,klær og smykker m.m.men også jobbe med egen design . OOOOOOO SOM JEG GLEDER MEG........


planen er at jeg skal ha oppe noen dager i uka,iallfall frem til nov,siden jeg går på kurs ,hvilke dager vet jeg ikke enda,men det kommer jeg tilbake til.Smiler.og etter november kanskje noen flere dager,det kommer ann på responsen.smiler igjen.

Foreløpig går alt framover i museskritt,planlegging av utforming av butikken,skisser til egen design,og planlegging av eget hobbyrom ,hvor jeg kan ha alt samlet og ikke litt her og litt der,det har jo litt fordeler det også,siden jeg glemmer at jeg har kjøpt ting,så kjøper jeg nytt så da har jeg i allefall masse hobbyutstyr etter hvert.hehe


Akkurat nå kribler det i fingrene til å fortsette i hagen,fortsette det jeg avsluttet før påskeferien.


Både planene og ideene er mange,men det er vel smartest å ta en ting av gangen,så det  blir ferdig tilslutt.
planen går over flere år,selv om jeg helst skulle ha blitt ferdig i år.hehe.


ha en god natt eller en god morgen alt ettersom.


klemmer hege

1 kommentar:

  1. Du er blitt en mester med hekling :-) fine søte figurer. Ønsker deg fine dager og god bedring. Drømmer må man ha, det er viktig. Sender deg en favn med roser til oppmuntring. klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.