lørdag 9. november 2013

Mer stoff inn i huset.

 I går var jeg på "shopping" og da kom det mer stoffer i huset,mot mannens vilje,han blir galen av alt stoffet som er over alt.

Hadde jeg hatt plass kunne jeg ha hatt stoff fra gulv til tak,får aldri nok og når jeg er så heldig at jeg kan dra på "shopping"hjemme i kjelleren til min mor,ja da gjør det ingeting om mannen ikke er helt fornøyd med at det kommer inn mer stoffer,hehe,..

Det er så mange flott stoffer man kan få taki at jeg kunne og ha latt det ligget fremme som dekorativt pynt,men da tror jeg at det hadde klikket for mannen, hehe.
 
 
 
Har mange planer for disse stoffene,men før det må jeg få unna neste helgs messe.
 
 
ha en strålende dag.
 
klem hege

1 kommentar:

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.