tirsdag 12. november 2013

Jul i Flåklypa

I dag har jeg og ungene og tante og mormor vært på kino,vi så jul i flåklypa,og jeg tror at både små og store koste seg.

 
Filmen var kjempe artig,og replikkene satt løst og ungene satt og å lo.Så jeg kan virkelig anbefale å se filmen.

bilde lånt fra sandnes kinos hjemmeside
 
Men jeg har stor mistanke om at ungene  likte filmen og det å gå på kino,ene og alene fordi de da får kinosnop,selv om det ikke er lørdag,jeg skal late som om jeg tror det er filmen de går for og ikke kinosnopet som de får.hehe


bilde lånt fra sandes kino hjemmeside
 
Uansett vi hadde det kjempe.

Ble nok en liten nedtur da vi skulle hjem,siden de ikke fikk gå på macdonalds før vi dro hjem,vi har alltid gjort det frem til nå,men nå blir det ikke flere turer ditt og det er fordi de ikke tåler det.

Ha en strålende kveld

klem

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.