mandag 7. oktober 2013

ikke helt som planlagt

Det er herlig med høstferie,da får man tid til å gjøre litt andre ting enn det man ellers ikke får så mye tid til.

 
Kreativesyssler,jeg kan sitte i timesvis enten  sammen med barna eller alene,men da blir det etter at de har lagt seg som regel.bare å sitte å sy,lime,klippe,hekle eller strikke eller andre kreativesyssler,da er jeg i himmelen.

Og høstferien skulle bli brukt til å lage mange ting til julemarkedet i november,men isteden så har det gått i masse sykdom hos barna og nå ligger også jeg rett ut og med armer som ikke er helt i orden.Så det passet ikke akkurat med planene men,men slik går nu dagan.

Skulle det visse seg at jeg ikke får lagd noen ting til årets julemarked,så får jeg allikevel vært med som hjelper og det er like kjekt,det er så mange kjekke og hyggelige mennesker som kommer at jeg gleder meg til det uansett.


Så ha en flott høstmandag.

klem
hege

1 kommentar:

  1. God bedring til deg! Det er jammen ikkje alltid at det går som planlagt, nei... Like ergelig kvar gong "Murphy's law" slår til.

    Klem Eli

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.