tirsdag 1. mai 2012

Kom mai du skjønne milde

Da var vi hjemme igjen etter noen fantastiske dager på hytta,vi fikk slappet av og kost oss i det flotte været og det ble tid til litt kreative prosjekter,ikke så masse på meg ,men min mor og
søster fikk tid til en del og ikke minst slappet litt av.

the blue bird

Det er herlig med late dager,legge seg litt senere en man pleier og stå litt senere opp,herlig,begynner virkelig å glede meg til en lang og god sommerferie,hvor jeg ikke trenger å passe på tiden hele tiden,men bare ta det som det kommer,.

the fat bird and his friend.(vennen er den lilla)

Og i dag har det vært strålende vær her på Ålgård,håper virkelig at dette er ett godt tegn på at vi får en flott sommer.


Dagene går så utrolig fort at det er ikke lenge før sommeren er her med all sin prakt og farger og herlige lukter,gleder meg virkelig.

min datters kreasjon
ut på tur aldri sur


                              ha en god natt,klemmer hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.