mandag 17. oktober 2011

Oppussing av jenterom,del 1

Endelig har vi fått begynt å rydde og sorter på det som skal bli "prinsesse"rom,


det har blitt brukt som roterom og oppbevaring av hobby/håndarbeidsting,men nå er vi endelig igang,




til stor glede for eldste datteren i huset,hun går bare rundt å tripper og tenker ut hvordan hun skal ha det,hvilke farger,pynt,hvor hun skal ha plass til venninner som kommer på besøk,og ikke minst "sminkebordet"hvor det skal stå,hehe



hun bruker ingenting av dette enda,men det er jo kjekt å ha,"for da kan vi også ha jentekveld,men sminkeparty,slik som der gjør mamma"sitat slutt.

Selv om det ikke trengs å gjør så mye på rommet,så tar det visst tid allikevel,ting skal fikses ,repareres,og bygges litt om,men det er jo det som gjør det kjekt,at man kan fornye ting og gå å planlegg hvordan og hva som skal gjøres ,det er jo halve moroa,syns jeg.



Det skal bli godt når veggen er blitt satt opp og hun har fått bestemt hvilke farger hun skal ha og hvor.

Men nå sover hun,så det får vi ta når rommet er helt ferdig.

ha en flott kveld.

Klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Hei! Så gøy å pusse opp litt, morro når ungene gleder seg så. Jeg liker også planlegginga best, jeg planlegger egentlig hele tiden jeg. Lykke til, klem

    SvarSlett
  2. Skjønner godt hun gleder seg til nytt rom. Det er jo kjempegøy når man ikke trenger å gjøre noe selv..hehe....
    Jentekvelder er jo alfa omega.

    Ha en finfin fredag.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.