søndag 16. oktober 2011

fullstendig kaos

Nå råder det fullstendig kaos her i hjemmet,Eldste jenta i huset skal få nytt rom, rommet har blitt brukt til "rote"rom og oppbevaring av hobbyprodukter,inntil  idag da vi begynte å rydde ut av det.
 Skal si det er litt av en jobb,planen var å samle alle mine hobby/håndarbeids produkter på en plass,og plassen som ble valgt var et lite hjørne på kjøkken,





Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen,det blir nok bare midlertidig til vi får gjort om et rom i kjelleren,for nå er det kaos på kjøkkenet og hvor skal jeg gjøre av alt,en ting er sikkert,
det er ikke plass til alt her i krokken.hmmmmmmmmmmmm.

Kanskje en idé å ha innkjøpsstopp ei stund og bare handle inn lim og slikt som er stoooooooooooort forbruksvarer her i huset,hehe.

Jeg må nok rydde mer i morgen,så det ser litt bedre ut,og noe må nok settes ned i kjelleren,men det gjør ingenting,nå har jeg iallfall noe å se fram til.

Og så fort vi har rivd og pusset opp rommet i kjelleren får jeg ett stort rom hvor jeg skal ha mesteparten av hobby/håndarbeidstingene,men jeg skal også lage et arbeidsskap som jeg kan ha her på kjøkkenet,da blir det litt lettere å jobbe på kveldstider,og jeg hører ungene hvis de skulle trenge meg.

Men først skal jeg tegne det ,så er det bare å gå igang,om ikke så alt for lenge håper jeg.............

ha en kreativ søndagskvled.

Klemmer Hege.

1 kommentar:

  1. Men det er det som er så deilig at etter kaoset blir det så BRA. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Ønsker dere lykke til videre i prosessen

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.