tirsdag 8. mars 2011

Ny sofa

Kan tro gleden var stor da mannen kom hjem med ny sofa igår.

Vi har vært på utkikk etter en ny sofa leeenge,pga min sønn er allergisk mot alt som finnes av syntetiske,fiber og kunstig ting.(derfor må jeg lære meg å sy,så jeg kan lage klær uten syntetiske og blandingstoffer,og som regel når man er heldig å finne 100% bomullsklær,er ikke sømmene sydd med bomullstråd)

Så  Derfor har det ikke vært lett å finne en sofa.

Men i går kom min mann hjem med en skinn sofa og da ble det stor jubel.endelig kan gutten i familien sitte uten å få problemer.HEEERLIG.
Så dagen  i dag går med på å ommøblere og flytte på den gamle sofaen,den skal få seg en rens og flyttes til en annen plass/krok i stua.

Og så har vi ekstra sitteplasser når vi har bursdager og familieselskaper.
Det skal bli kjekt at hele familien kan sitte sammen igjen.

Nå skinner jammen solen her på ålgård,så den skal vi nyte .
Ha en fin soldag.
klemmer hege

4 kommentarer:

  1. Deilig med en sofa man bare kan tørke av med en klut:) Stor og fin var den også:)

    SvarSlett
  2. Hei igjen! så bra, nå kan dere kose dere:O) Det er tungvindt å handle når det er sånn. Men nå skal jo du til å sy, så da blir det bra. Takk for koselig melding hos meg. Klem

    SvarSlett
  3. Godt dere fant en sofa med stoff han ikke reagerer på. Blir nok veldig bra, dette! Artig med nye møbler. :)

    SvarSlett
  4. Heisann!!!

    Takk for koslige ord fra deg..Ja jeg skal prøve å ta det med ro,men er dårlig på å være ny operert og holde meg i ro:)He he!!

    Ha en fin onsdag!!

    Klem Linda:)

    Kommer tilbake å skal titte mer hos deg,men nå er det amming og natta for meg:)

    Nattinatt!!

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.