tirsdag 15. mars 2011

Dagens og kveldens malingsprosjekter

 I går fikk jeg også en ny ting,fikk dette overskapet av  en arbeidskollega av min mann,han skulle kaste skapet,og da sa mannen at han kunne ta det,hvis han nevnte det for konen at et slik skap var kastet,kom hun til å bli galen,hehe.

Så i dag skal det vaskes og males.og i sammeslengen skal jeg også male en knagg og en kjøkkenhylle. og speilet som har stått ute en stund(liker ikke trehvite ting,fikk nok av det når jeg var ungre og hadde alle vinduskarmer slik i over 10 år.hehe)

Så da er det bare å gå i gang med maling,men først er det lese stund.med minste jenta,kjempe kjekt.
.
ha en flott dag videre

klemmer
hege

1 kommentar:

  1. Hei! Så heldig du er som har en mann som kommer hjem med prosjekter til deg. Det blir sikkert kjempe fint når du får malt det. Og det strikke kurven så grei ut. Jeg har strikketøy alle veier, noen poser her og noen der. Ha en fin male kveld. klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.