tirsdag 14. desember 2010

noe små ting.

Det har vært mye sykdom i det siste,så det har ikke blitt så mye tid til å lage så veldig mye,men litt hat det blitt og håper å få litt tid å lage mer og andre ting i julen.

pose m innhold og sjokoladekort


pyntet konvollutt m tag

sjokoladekort inni(obs skulle ha vært lengre oppe)

en bok til å skrive ned tenker og ord,en bok til å skrive og tegne ned ideer som dukker opp og som skal lages og pyntet 2011kalender

julekort m sjokoladekort
enda en pose m sjokoladekort
ha en fin ettermiddag.

hege

1 kommentar:

  1. Hei!Så flotte ting du har laget.
    Det minner meg på at jeg kanskje skal få reist meg opp av stolen, å gå å lage noe jeg også. Ha en fin førjulesuke.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.