torsdag 25. november 2010

Kveldens produksjon

I kveld fikk jeg endelig tid til å lage noen ting igjen,det er ikke alltid tiden strekker til med syke barn i huset.
Men man kan ikke klage,når man allikevel får gjort litt innimellom slagene og løping mellom rommene(skifte på våte klær,tørke opp spya osv)

Jeg har lagd et litt anderledes julekort,som skal gis på  Rullepølse middagen vi skal i,noe vi er med på hvert år.Veldig kjekt.

Dette julekortet lagde jeg nå ikveld.

                                          Julekort
slik ser det ut(hm ser litt skakt ut,men mannen satte seg på det med et uhell.så det er ikke skakt når du ser på det til vanlig)

uten bånd

nesten helt åpent

helt åpent


  (Beklager dårlige bilder,men fant ingen gode plasser å ta skikkelige bilder på.)

Og 2 heklede vaskekluter og 1 med te lys holder.(uten pynt)

så nå at jeg mangler hempe på den blå vaskekluten,hmmm,går vist litt fort i svingene ja.


Ha en god natt.
Klemmer fra Hege.


1 kommentar:

  1. Hei! så flink du er. Det kortet så skikkelig avansert ut. veldig fint.
    Det er alltid gøy å få noe som er hjemmelaget. Ha en god natt

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.