fredag 26. november 2010

Julepost holder

Jeg hadde lyst på en litt anderledes julekort holder en den jeg vanligvis henger opp på veggen,så da lagde jeg meg en av en gammel bok og reste papir og bånd.

 Slik ble resultatet(mangler litt pynt,men må ut å plukke noen grener og små ting først)



I den lille svarte boken,kan du skrive inn hvem som har vært snill og hvem som har vært slemme.


dette ligger inni lommene på julepost holderen.

Og så var jeg så heldig å få en pakke med blonder i posten i dag.




Og litt bånd og blonder fra vår lokale hobby butikk,kreativ hender


Så nå har jeg blonder og bånd for en liten stund fremmover.
Har 100 ideer i hodet på hva de kan brukes til.

Ha en fin kveld videre.

Klemmer hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.