søndag 28. november 2010

Advent

Da er det advent igjen,og tid for å tenne et lys.

Men til min store fortvilelse så hadde jeg ingen adventslysestake(hvor kan den ha tatt veien.hmm,hmm)og ikke hadde jeg mer lilla lys heller,så da måtte jeg bare finne en løsning når du har 3 små som lurer på når vi skal tenne lys idag,det er jo advent ikke sant mor,(jo da ,det er det,men hvor er adventsstaken,ikke i esken sin iallfall)

Så da måtte vi finne en annen løsning og det var jo enkelt,man tar bare et par RØØøøøde lys.bruker litt gråpapir,og avispapir.lager en tag,putter på litt bånd og et tall.så vips har man  adventslys ,som man kan tenne på, men uten lysestakke,men det gjør jo ingenting,de står jo stødig på hyllen.(eller,jeg håper de gjør det)


adventslys




                           Advent

Så tenner vi et lys i  i kveld
Vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og for oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for å glede

Ha en god advent.

adventsklem fra hege

1 kommentar:

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.