tirsdag 19. oktober 2010

Sandkaker

Det er så utrolig kjekt å få lov til å være med i sandkassen.
Det er helt utrolig hva små barnefingere kan lage av litt sand
.Det finnes ingen grense for fantasien,for hva man kan lage.





kage t ma

mange kage må(små)
Min 2 åring eeeeeeeeeelsker å være ute i sanden,og når hun får lov til å lage kake til mamma,ja da er hun helt i 100.

Men jeg tror at jeg må lage meg ett sitterunderlag eller 2,begynner å bli litt kaldt i "stumpen"av sitte i sandkassen hele dagen.(man blir kald etter å ha lagd huuuuuuuuuuuundre kaker i løpet av en dag,hihi)

Ha en sandfull kveld

1 kommentar:

  1. Sandkaker skaper gode kokker. Vi lager mange sandkaker på jobben min. Vi elsker sandkaker. Vet du egentlig hvor mye 100 sandkaker er? Det er mange og som regel går de under en meter lei før vi på 1 meter og 70. ha ha ha

    Kos deg videre og mitt tips....skaff deg et sitteunderlag så du ikke blir kald:)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.