fredag 14. desember 2012

Test av den ny dataen

 
Nå har jeg endelig fått meg ny data,og nå må det testes ut om jeg kan laste opp bilder og skrive innlegg på bloggen,og foreløpig ser det lovende ut,men dette er jo bare første testen,så kryss fingrene for at jeg ikke må levere tilbake denne dataen også.
 
 
Hva passer vel best i disse fantastiske snøfylte dager, enn å ta seg en liten pause på terrassen med en kopp te og litt god sjokolade fra egersund chokoladefabrikk som jeg besøkte ,når vi var hos annfrid.

 
 


Så takk til Annfrid som arrangerte bloggtreff og viste oss rundt i julebyen,en fantastisk kveld.

 
Har jo mye å ta igjen etter hvert,så jeg må bare lære meg å slakke litt av på forventingene,alt det jeg skulle ha gjort,alt jeg skulle ha blogget om og har hatt lyst til å blogge om,men det for heller komme litt etter hvert når alt er oppe og går igjen.


Så nå håper jeg at snødronningen er tilbake,det er iallfall snøen,koser meg ekstremt,

Let it snow,let it snow.

Ha en strålende snørik fredagskveld.


klemmer hege

1 kommentar:

  1. Så bra det ordner seg :-) håper data trøbbel tiden er forbi og at alt bare fungerer fint framover.
    Håper sjokoladen smakte godt. Her har jeg også kost meg med te og sjokolade. Klem fra Annfrid

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.