tirsdag 18. desember 2012

Litt sånn på etterskudd

 
 
Det ser ut som om det har blitt en vane for meg å ligge på etterskudd med hva jeg skulle ha gjort til jul og hva som skulle vært ferdig.
 
 
 
I fjor var jeg på sykhuset ,så det føler jeg egentlig ikke at det var min skyld at ,alt ikke ble ferdig og at julen ikke helt ble slik den pleier å være,med kakebaking før jul,julevasket hus,presanger kjøpt og lagd.Det er litt slik i år også,uten om at jeg skal være på sykhuset håper jeg,men med syke barn,vi var innesnødd og med en liten skadde i ryggen,så ligger jeg rett ut,ved siden av syke barn,så føler jeg plutselig at julen kom litt for brått og at jeg ikke får huset og julebaksten ferdig i år heller.

 
Men det er jo ingen som har sagt at vi ikke kan bake mellom jul og nytt år.Presangene får de allikevel på jul.Frem til jul og til barna blir friske og ryggen blir litt bedre,så får vi kose oss med litt andre ting.

 
Ha en fantastisk tirsdagskveld og nyt førjulstiden.
 
 
Klemmer
 
Hege

1 kommentar:

  1. Hei og god kveld.Håper dere blir fort friske.Det er ikke gøy med sykdom i huset.Heldigvis så er det ennå noen dager til jul,så god berding til dere alle. Klem Venke

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.