torsdag 20. desember 2012

tenk en uke siden vi var innesnødd

Tenk at det har gått en hel uke siden vi var innesnødd




 
 
 
 
 
 
 og mange kom ikke på skole eller jobb,oss inkludert ,jeg  prøvde å gå til skolen med barna,men måtte bare gi opp ,da hadde vi brukt en halv time bare på å komme forbi barnehagen,


som vanligvis tar ca 5 minutter å gå til,og tungt var det  også å gå i snø helt opp til lårene.Tenk da på ungene,de datt jo mer en de klarte å gå,men vi storkost oss allikevel,man liker da snø.

                                                     
                                                              LET IT SNOW






 
Har jeg forstått rett så skal vi få mer snø i helgen,oooooooooo,gleder meg,bare jeg kommer meg ut og får kjøpt de siste julegaven kan vi godt snø inne engang til,det gjør ikke meg noen ting,elsker snø.
Let it snow.let it snow.hehe begynner dere kanskje å bli lei av å høre at jeg liker godt snø og elsker snø.bare trøst dere med at dere kommer til å høre det enda mer,vi har mange måneder igjen med vinter måneder,så det kan komme maaaaaaaasse snø .hehe.....
 
 
Ha en strålende snørike torsdag.
 
Klem
 
hege

2 kommentarer:

  1. The 100 percent materials which is very best for all skin color varieties is cotton.You can find various different types of winter season [URL=http://www.northfacetriclimate.org/#1037]north face outlet locations[/URL] recommended as finest with regard to dressing up children during the winter time time. Winter season [URL=http://www.northfacetriclimate.org/#1351]www.northfacetriclimate.org[/URL] might be quite high priced but incredibly effective and cozy to the skin of a child.

    SvarSlett
  2. The little one no longer carries books while his laptop actually provides [URL=http://www.thenorthfaceoutletstores.net/#590]north face jackets clearance[/URL] the text books loaded, so he really simply needs enough space for that computer and what he calls 'his school supplies' aka: junk. Probably he'll be a little [URL=http://www.thenorthfaceoutletstores.net/#512]north face outlet store[/URL] conscious for the mom who may have to pay the bills.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.