torsdag 18. august 2011

Kveldskos

Egentlig skulle innlegg i dag handle om først skole dag,men siden den nye tlf  og jeg ikke er 100% på talefot enda,får jeg ikke lastet opp bilder til daten,så da får den gamle duge litt til,

min nye super tlf,klart jeg trenger ikke alt som er på tlf,men kjekk å ha,hehe


så isteden for flotte bilder av en super happy gutt som begynt på skolen,så ble det heller litt te og kake,som jeg fikk ved åpning av ny butikk på ålgård i dag,
(hvor mange matbutikker trenger vi egentlig her på ålgård?jeg bare spør).

En kjempe flott avslutning på en ellers så perfekt dag,for både liten og stor.

Ha en flott kveld.

klemmer hege

1 kommentar:

  1. Så stas med både første skoledag, og åpning av ny butikk :o)
    Tar litt tid å venne seg til nye telefoner ja. Har bestilt en ny til mannen min med både tutch og tastatur, tror aldrig han blir å få det til å fungere :o) Så jeg kan bare sitte å vente på å få overta den :o))))
    Ønsker deg en flott helg
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.