søndag 21. august 2011

gamle skatter,mellom rot

Dagene går så alt for fort og  jeg nyter hver eneste dag,det er så mye kjekt å ta seg til og av og til dukker det opp ting som man helt har glemt,og da gjør det jo ingenting om man ikke kan gå på loppemarked,for man er jo så heldig å finne gamle skatter i sitt eget hus av og til,selv om det hører til sjeldenhet her hos meg,så gjør det det allikevel inni mellom

 og idag ,mens jeg ryddet litt i kjelleren fant jeg en gamel koffer jeg har arvet etter min bestemor


En gammel koffer med symønster,oooooooooooo for en glede,det var som om julaften kom på forskudd,hehe. så ryddingen ble satt på vent,dette  måtte sjekkes ut og  du og du så mye flott,det er mange flotte mønstre her ,håper jeg finner mønster på gutte klær,o som jeg gleder meg,skulle gjerne ha sittet oppe i hele natt,gjerne prøvd ut noen av mønstrene,men det er dessverre natta.snufs,snufs,unger skal på skole og jeg skal være med minste jenta i åpne barnhage.

Så jeg får ta det en annen dag,kanskje innimellom ryddingen og opppussingen av hele huset,hehe





Håper at alle får en fantastisk flott uke.

Klemmer hege

1 kommentar:

  1. Så spennende å kiste da! Og så morsomt å finne igjen. Ser ut til at alle er bevart på en utmerket måte også. Kos deg med mønster.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.