onsdag 8. desember 2021

Ferdig sortert

 Da var jeg ferdig med å sortere garnet og lagt det i poser,det eneste som gjenstår er å få satt på pris,så vil det bli lagt ut for salg.


Det er en god følelse når man endelig har blitt ferdig med noen av tingene man ønsker å få gjort før man fortsetter videre med innflytting og klargjøring av hobbyrommet / verkstedet. 

Og det skal bli godt å få ryddet i hyllene og fått inn flere hyller og oppbevaringsbokser etterhvert og delt det litt mer fra hverandre siden jeg deler rommet med kreaktivskaperglede


                               Det ser kanskje ikke mye ut,men haugen er større enn den virker.

Så da er det bare å håpe at det er noen som har mer brukt for det enn meg ,når jeg legger det ut for salg.


                                   Klem Hege



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.