fredag 29. oktober 2021

Kurvmakerskolen del 1

 Jeg har lenge hatt lyst til å lære meg å flette mange forskjellige natur produkter og nå har jeg endelig fått anledningen til å begynne på kurs for å lære meg å flette kurver.  

På den første del av kurset lærte vi å flette store kurver.  

Det var litt sånn høy skulderføring og av og til måtte jeg minne meg selv på å puste og ta en liten pause og noen småfeil ble det også,men med god hjelp fra kursleder så gikk det veldig godt tilslutt. Og sluttresultatet ble ikke så galt tror jeg.


Men klart det hjelper med flink lærer klara pil. Jeg gleder meg allerede til neste del,men det er ikke før i februar, heldigvis har jeg kjøpt med meg pil hjem slik at jeg kan øve meg litt frem til neste gang.

kurvmakerskolen går over 3 år.







De to fremste er mine kurver.
Utrolig flinke kursdeltakerer.


Klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.