mandag 16. september 2013

Ett lite livsteg fra meg

Tenk at vi er allerede godt ut i september og plutselig så oppdager man at man heller ikke har blogget på veeeldig lang tid og det er ikke fordi at jeg ikke har noe å blogge om ,neida,jeg har blogget mye,bare sånn inni hodet liksom.

 
Så da min sønn spurte igår "mamma ,hvorfor blogger du ikke lengre"så var det vel på tide å sette seg ned igjen og gi ett lite livstegn bare for å si at joda, jeg er her fortsatt og kommer sterkere
tilbake .

Og egentlig tenke på hvorfor det bare ble litt stopp i bloggingen og finne ut veien videre.

Fram til jeg vet det svaret,så går det i planlegging av messer og som i fjor skal jeg få lov til å hjelpe prinsesseelin på julemarkedet i westernbyen.

Åååå som jeg gleder meg .

Til neste gang.

Ha en strålende dag.


klem

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.