lørdag 30. mars 2013

påskefrokost

Hva passer vel bedre enn å starte påskemorgenen med en påske fruktsalat

Av og til kan frokosten være så enkel å lage,man tar det man det man har i kjøleskapet av frukt og blander sammen.og det er en ting man kan gjøre sammen med barna.

                                                            Men du trenger

                                                                1 Bolle
                                                                 kniv


 
                                                       Av frukt brukte jeg

                                                              bananer
                                                               epler
                                                               druer
                                                              blåbær
                                                               pære


men her bruker man det man har igjen etter flere dager fri og hva man liker.

Skrell og del opp frukten,bland alt sammen i en stor bolle.


 
server gjerne med is eller vi hadde bare litt vaniljesaus igjen,så da ble det det.

 
                                                        Det smakte veldig godt.


Har du/dere noen favoritt fruktsalat?


Ha en flott påskelørdag.

klem

Hege

2 kommentarer:

  1. nå fikk jeg virkelig lyst på fruktsalat men har ingen ingredienser i hus, nesten krisestemning føler jeg. Ser du bruker samme frukten som meg, har du prøvd med mango?

    SvarSlett
  2. namnam! vi glemmer nesten at det faktisk går an å så spise sunt (og godt!) i påsken....;)
    takk for at du minner oss på det:)
    ønsker deg en fin 1.påskedag!
    klem nina

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.