søndag 28. oktober 2012

overstått bursdagsfeiringer




Da var enda en uke over og helgen er også snart over.

Det har vært en travel uke med feiring av bursdager,venngruppe.selskap hos klassekamerater ,og så har vi jo feiret litt at det har kommet litt snø,selv om det ikke er 100 % ren snø,så liker vi det,håper virkelig at det kommer masse mer.
 
 
 
 
 
 
 
vi har stor kost oss,med baking.masse baking og kinarestaurant besøk .besøk av familien og masse god mat,nå er det bare å vente på julestemningen og den er på vei.

ooo jul med din glede....hehe


Men det er mye som skal planlegges frem til da og forhåpentligvis har jeg fått en ny data og en blogg som virker.stoooooooooooor fustrasjon siden jeg ikke får fikset dette,og den gamle måten fungerer ikke alltid heller.Jepp, store problemer med å lage og legge inn innlegg og bilder.aaaaaaaaaaaaarg.

Men, men håper jeg får julegaven litt før.hint,hint.

Ha en strålende kveld

klemmer hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.