fredag 29. juni 2012

Stille på bloggen

Det blir visst litt lite tid til blogging for tiden,her ryddes det for fult,det er herlig med conteiner,da er det bare å kaste.


Det er utrolig hva man har tatt vare på,og tenkt det kan jeg jo alltids få brukt for eller o det kan jeg lage noe annet av.hmmmmmmmmm.kluet er vel det at tingene har  hatt en tendens til å hoppe seg opp og bare blitt skyvet lengre og lengre bak i kjelleren,tilslutt så har det blitt så fult at det nesten ikke har gått ann å gå i kjelleren.



Tror jeg er den eneste i hele verden snart som samler på ting,for det går jo ann å brukes til noe annet eller fikses.,har funnet ut i det siste at jeg har litt vanskeligheter med å kaste ting,alt kan jo brukes omigjen,eller fikses.hmmmmm


Men nå blir det i steden kastet,her kastes det mer en det trengs.oooo som jeg gleder meg til å få ryddet hele huset og ute.smiler.



 og imens jeg rydder og kaster ting ,koser jeg med at det spirer og gror i min forsømte hage,...



Ha en strålende sommersnatt
klemmer

hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.