mandag 5. mars 2012

en fantastisk helg selskap selskap og atter selskap

For en super,duper ,mega kjekk helg,vi har feiret 7 årsdag i hele 3 dager.
Hele festen begynte på fredag etter skole tid med pizza og Ben 10 film,kunne det
 ha blitt en bedre dag.












og så forsette lørdagen med lek og selskap på eventyrland i FBI rommet med guttene i klassen,tror ikke husets 7 åring landet før kl 23,da var han utslitt,men en veldig lykkelig 7 åring som hadde fått ett rom for ekte gutter og ikke noe prinsesse rom,smiler.












menyen bestod av pølser og pommes fritez som fikk bein å gå på ,jo fortere maten ble fortært jo fortere kom de ut for å leke.
Før de forsvant kom Maskoten på besøk og overrakte bursdagsbarnet en gave,som ble godt mottatt.



søndagen var det familieselskap,jeg elsker å gjøre klar til selskap,men denne gangen var det litt vanskelig å finne kaker alle kan spise siden det er noen som er allergikere og  noen litt hysteriske når det gjelder forskjellige ting,da mener jeg mega hysterisk,alt er farlig,men det gikk strålende alle koste seg og ikke minst bursdagbarnet som fikk over 10 ben 10 figurer,samt et fjernstyrt helikopter.


Bursdagsbarnet hadde egentlig ikke tid til at alle skulle bli så lenge i selskapet,her skulle det testes og prøves,og nattesøvnen kunne han ta igjen når han var blitt voksen,han har jo trossalt fylt 7 år.

I SAY NO MORE

Nå skal resten av av den flotte mandagen nytes,mens jeg har nedtelling til cupcake kurset jeg skal på med damen bak bloggen passion4baking.

åååååååå som jeg gleder meg,det kommer til å bli noen flotte muffens og kaker i selskaper frem over.
Gleder meg virkelig.

Ha en flott mandagskveld


klemmer hege





4 kommentarer:

  1. Gratulere til 7-åringen :o) Høres ut som om han har hatt en superduper helg. Morsomt med bursdagsfeiring og masse pakker :o)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei. Ja det var en veldig fin bursdag,Det er ikke snakk om å slanke seg ,når man er i et så koslig selskap, med så mye godt å spise.Alle så ut til å ha det fint og 7 åringen ble kjempefornøyd av alt det fine han fikk.Ha en fin dag .Klem

    SvarSlett
  3. Olala........vilket Party...å så mkt gott :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLK

    SvarSlett
  4. Hei takk for koslig kommentar på min blogg. Ja nå går det i shortser.Jeg har sydd flere kommer på bloggen min nå .Ha en fin søndag vi snakkes.klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.