onsdag 1. februar 2012

gammel jakke=kose monster

Dagen i dag har gått med på å gjøre små kreative sysler og gjøre klar til kveldens lekser,det er veldig kjekt med lekser,spesielt når det er av den kreative sorten,så det er bare å sette seg ned å begynne,har til og med mld meg på ett sy kurs til ,for å lære enda mer,gleder meg virkelig til det også,selv om vi har 4 ganger igjen på dette kurset.

Men tilbake til dagens kreative sysler,hadde en jakke liggende som jeg hadde tenkt å sende til Romania,men fristelsen ble for stor,endelig hadde jeg ett strikket plagg å lage noe av,så da ble det klippet og gjort klart til små kose monster,har litt små ting igjen å klippe ut,som armer,bein og ører,så er det bare å gå igang med å sy de sammen og sette på små detaljer.



noen er allerede bestilt og forlangt,hehe
  Har og "designet"en snømann som minste jenta har bestilt når den er ferdig.

Håper virkelig at jeg får gjort disse ferdig i helg,...............hm vet ikke helt om jeg får gjort det allikevel i helgen, glemte det i farten skal jo til lyngdal på lørdag å se på ny hytte,smiler,gleder meg.me like.....

Men uansett ,nå er det leksetid.

Ha en flott onsdagskveld




klemmer hege

1 kommentar:

  1. Hei. Disse ser spennende ut! Håper du legger ut nærbilder etterhvert. Inspirerende! Jeg tror mønsteret til mobiletuiene kommer fra en blogg som heter Une Pune. Ellers vet jeg at Timotei har lagt ut beskrivelse av en som ligner. Lykke til! Mvh Siri:-)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.