onsdag 18. januar 2012

Hm,skal dette virkelig bli til en Tunika

I går startet sy kurset,,det var ikke mye jeg fikk utrettet på de timene jeg var på kurs,er fortsatt like grønn når det gjelder å lese mønster,men pytt pytt med godt pågangsmot og stor tro på meg selv er jeg sikker på at jeg skal få det til.

Det er jo trossalt ett langt kurs,6 ganger.hehe


Tro jeg tegnet,skissert og klippet mønster til den store gullmedaljen i går,følte at jeg ble aldri ferdig.også var det å finne ut riktig linjer da?????????


Symaskinen ble iallfall ikke brukt denne kvelden,nope.og å sitte på gulvet fordi jeg ikke hadde bord til å tegne av mønstret var og en stor utfordring,når kiloen tok plassen ,hehe nåde liksom ikke helt ned og frem til gulvet,hehe...




hæ skal dette bli til en tunika?


Så i kveld var det tid for litt hjemme lekser til neste gang,å tråkle alt i sammen.hm bare det var jo kjempe kjekt,men klart det hadde vært greitt å kunne ha sydd litt fra før,men hver gang jeg har tatt i en nål har det følt som tykke pølser som holder rundt nåla,hmmm tror jeg må jobbe litt her med selvfølelsen visst.

og litt inspirasjon innimellom skader heller ikke.
Rett og slett en vellykket kveld.

Ha en flott kveld videre.

Klemmer Hege

4 kommentarer:

  1. Fint stoff, blir en flott tunika dette skal du se! :-)
    Hvor går du på sykurs forresten..?..

    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, håper helsa er bedre nå!

    Ha en fin uke! :-)

    SvarSlett
  2. Ja dette får du til .det blir spendende å se resultatet. Er hjemme igjen nå,så kansje det blir en hobby kveld snart. ha en fin dag snakkes.klem.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.