torsdag 8. desember 2011

ut på tur ,aldri sur og litt juleavsluttning

Selv om influensaen sitter godt i kroppen enda,er det godt å komme seg ut litt,været var ikke akkurat på vår side i dag,det regner,blåser og hagler,men det stoppet ikke eldste datteren min og meg.

Siden 2 var syke,ble de hjemme med pappa.

Vi tok på oss gode klær,jeg manglet selvfølgelig gode vintersko,går liksom i joggesko hele året,kremt,kremt.

Men jeg fant noen foret gummistøvler,og da vi var ferdig pakket dro vi av sted i skogen,vi gikk til en plass som blir kalt gapahauken,her tente vi bål og grillet pølse på spyd.



ble visst litt dårlig bilde,vinden tok godt tak.,men vi fikk varmen i oss fra bålet


Siden det nærmer seg jul,så kom hele klassen til gapahauken og tror du ikke at nissen kom,det var kjempe kjekt ,selv om vi ble både kalde og våte,og jeg hadde ikke følelese igjen i beina etter 2 timer i skogen.hehe,men det er så utrolig kjekt å gå ut og kunne benytte seg av skogen og nær miljøet,neste gang går hele familien.

Da kan vi samle litt kongler og grener til juledekorasjoner og gaver.

Ha en flott kveld.

klemmer hege

2 kommentarer:

  1. Så koselig med pølsetur i mørket :o)
    Joggiser er jo ikke noe å gå i snøen med, men bra du fant et alternativ. Er jo kjedelig å bli liggende syk i førjulstia :o)))
    Ønsker deg en fin helg
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Hei igjen.Ja det er koslig å komme seg ut litt,uansett vær ,og det høres ut som dere hadde en fin tur.Kjekt at nissen kom.Nå har jeg bare å sy sammen st:buksa, håper den vil passe.klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.