tirsdag 12. juli 2011

En flott ferie

Dagene går så fort at man nesten ikke har tid til å sitte å lese inspirerende blogger og blogge selv,inni mellom overskyet ,torden og lyn,opphold,sterk vind,sol og om igjen,av og til på samme dag, har vi  allikevel klart å fylle dagene med kjekke aktiviteter.

litt Bilderas fra de siste dagersaktiviteter







Tror vi trenger nye sko etter dette,valpene som selges hos barnas dyrepark,likte veldig godt sko


                                                  Litt kos i varmen






      Testing pågår,test av nye redningsvester,og de virket,test godkjent


Fortsatt test og tørr trening på svømming,selv om man kan det,så er det godt å friske opp sine ferdigheter.hehe
Lek ved vannkanten

Jeg bare nyter livet her på hytta,sene kvelder,sene frokoster,ungene løper rundt,leker med vann,akkurat som om det ikke kommer nok vann fallende ned fra før,hihi,men de elsker det,og bare tanken på at vi skal være på hytta i 5 uker til får meg til å smile,og lene meg godt tilbake i sofan og nyte stillheten på kvelden og vente på neste dag og se hva som skjer,tar ting litt på sparke,alt etter vær og vind.

Kose meg med en kopp te og sjokolade og levende lys,kan livet bli noe bedre enn dette.

Ha en flott kveld.

Klemmer Hege

1 kommentar:

  1. Ser ut som dere koser dere masse, herlig og avslappende å være på hytta :o) Flotte bilder du viser fram
    Viktig å sjekke at redningsvestene funker ja ))
    Ønsker dere fortsatt flotte uker på hytta :o)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.