onsdag 18. mai 2011

Gårsdagen store feiring

Dagen min startet litt tidlig for meg i går,kl 0520.og kl 06 så startet jeg på smørbrød smøringen,

den gikk veeeeeeeeldig fort unna,(helt enkle smørbrød,med skinke og ost)så da hadde jeg ekstra god tid på badet (Alene for engang skyld)før jeg måtte vekk opp alle i huset.


Så var det tid for levering av barna,før jeg og minste jenta måtte løpe ned der hvor barnehagene samles,pes,pes,hehe dårlig kondis.



Da alle hadde samlet seg,var det bare å kaste seg i bilen for å få levert smørbrødene tidsnok,de skulle selges i cafen på skolen under lekene.

Mens vi ventet på at lekene på skolen skulle begynne ,dro vi hjem og spiste en veldig enkel lunsje, stekte pølser .

Så var det turen til skolen,fulstendig kaos, råder  i familen, når alle skal være med på forskjellige leker med engang og forsvinner i alle retninger før man egentlig har prøvd å få kontroll over hva som er hva og hvor,hihi.
 prøvde virkelig å få tatt bilder av de håpfulle,men det ser ut  som om hver gang jeg trykker på knappen så er de forsvunnet ut av bilde.

Mens vi ventet på folketoget og fikk varmen i oss,koste vi oss med is,maaaaase is.


Noen av oss var veldig sliten,så da måtte de store barna og pappa gå uten oss for å se på folketoget.

Men det gjorde helt sikkert veldig godt for en liten sjel,for da toget var over og alle i gaten der vi bor hadde kommet seg hjem,var det tid for felles grilling,denne tradisjonen har vi hatt vært år,både 17 mai og sthans.


Det er utrolig kjekt,vi voksen sitter sammen og snakker og koser oss,mens barna løper rundt å leker,
vi koser oss en hel haug,gleder meg allerede til sthans.

Det var en flott dag for små og store,litt trøtte i dag,siden det ble litt sent i går,men det var jo trossalt 17 mai.

Håper at alle hadde en flott dag og at  små og store koste seg,

klemmer Hege

1 kommentar:

  1. Så koslig det er når flere samles ,det var bra det ble oppholdsvær, så det ble fart på grillinga.Jeg tok det med ro denne 17 mai dagen ,da jeg har noen vonde kne. Ha en fin kveld.Klem.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.