mandag 16. mai 2011

enda ett selskap,eller to.


Da er alle barneselskap,familieselskap over,både for min datter og min svigerinnes sønn,de er født med 1 år imellom seg ,men bare 2 dager forskjell.så det bli hektisk,kunne jo ha hatt slått i sammen familie selskapet,men det er ikke jeg som bestemmer over slikt,det er det bursdagsbarnet som gjør.

Men du og du så kjekt det er å ha selskap og ikke minst gå i selskap,jeg ble til og med ferdig,men syke barn og at alt måtte bakes omigjen, etter en hjelpende hånd hadde puttet litt ekstra små ting oppi deigene som jeg ikke hadde fått med meg.hehe





Nå er det bare 17mai igjen, Hipp Hurra for Norge,som skal planlegges,har visst fått et ekstra oppdrag i år og det er å  smøre,smørbrød til cafen på 17 mai.

Men det går som en drøm,gleder meg allerede.

Ha en flott natt

mange klemmer fra

hege

1 kommentar:

  1. Takk for et hyggelig selskap,og mange gode kaker.Det var koslig å treffe kjente igjen og barnebarna.ha en fin kveld.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.