mandag 4. april 2011

Tilbake fra hytteturen

Da er vi hjemme igjen fra hytteturen.vi har leid en hytte på åremål som vi tok over nå 1 april,det var bare så utrolig kjekk helg,tiden fløy bare av sted,tiden gikk med på vask av hytten,og innflytting




                          hyttedoen vår.


(Ååå som jeg gleder meg til å innrede hytte og pynte med blomster,smiler....)

Og turer i skog og mark.



Bare det å gå rundt hytten,ga oss (iallfall meg)mange ideer og inspirasjoner,og det er godt å gå på noe annet en asfalt av og til.

litt handling

Disse flotte rosene ble kjøpt til de vi leier hytten av ,som takk for at vi får lov til å leie hytten,sammen med en kong Håkon konfekt.

og jammen ble det en tur på loppemarked,åååååååååå så kjekt det er å gå på loppis,hihi,kommer alltid ut med noe og det ble ingen unntak denne gangen heller.hehe.
Jeg har lenge ønsket meg en slik kurv til å ha litt hageredskap og blomsterløk i,når jeg går rundt å pusler i hagen og i helgen fant jeg en,smiler,den kommer til å bli brukt flittig,hehe.

Kjøkkenvekten ble også med,flott til å ha dekorasjoner på.

obs hadde visst bare ett blått lys,(fant det på hytta,)ikke akkurat fargen jeg hadde tenkt å ha i nå,når det går mot vår,men det ensomme lyse pyntet opp det også.

og så var jeg så heldig å finne en gammel koksspann,ett slik ett har jeg og ønsket meg lenge,til å ha paraply i.men foreløpig står den på hytta,klar til å pynte opp.

Og hva er vel mest naturlig,når man leier egen hytte.jo feiere at vi endelig har fått hytte vi også.smiler


Kremt.kremt kanskje ikke av den mest sunneste feiringen,men vi koste oss en hel haug og det er jo det som teller,minste jenta sto på stolen å "rokka"hehe.smiler igjen.

                                            VÅRTEGN:

Vi fant mange vårtegn i helgen,og ikke alt passet å bli foreviget(sånn som fersk sauelort,hihi)selv om det kom sterke protester,på at alt kunne taes bilde av,hehe.



Og ungene har gjort klar til påskefeiring

siden vi skal ned i påsken og mannen skal være igjen å jobbe.så synes de at det var greitt at noe var klart når vi kom tilbake til hytta,(lurer på hvem de har det etter,hehe)så kunne de sitte å kose seg,og så kunne jeg vaske og gjøre klart til påske,grei fordeling,synes du ikke?hehe.

Ha en flott mandagskveld

klemmer hege.

3 kommentarer:

  1. Det så veldig koslig ut på denne hytten.Kommer nok til å ta en tur å hilse på dere.Mange fine ting du fant på loppis,ja det er morro å gå på loppemarked,da man kan være heldig å komme over mye fint.Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Dere ser ut til å få det fint. Ja, det er deilig å komme ut i naturen. Det er kanskje når man har asfalt på mange kanter man tenker over hvor godt det er å komme ut å bruke omgivelsene. Kos dere med hytta!

    SvarSlett
  3. Hei! så koselig, det så ut til å bli en hytte med mange gode stunder. kos dere inni og utenfor hytta. Det er koselig å ha en fast plass å reise til, som man kan gjøre til sin egen.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.