onsdag 13. april 2011

Da har nedtellingen til påskeferien begynt for fult,gleder meg en hel haug til at meg og ungene skal på hytta.

Håper virkelig på fint vær så vi kan være ute,masse ute.



Det er utrolig så fort som dagene går,og at påsken er her igjen.
Min sønns største bekymring er at påskeharen ikke vet hvor han er,siden vi skal på hytta.
men jeg sa at påskeharen vet alltid hvor alle barn er,han har så mange påskeegg han skal levere,så han følger alltid med hvor alle barn er hen,
da svarer han"akkurat som julenissen"
Ja akkurat som julenissen,

Og etter litt tenking,kommer det,men hvis påskeharen er litt like julenissen,"hvorfor får vi ikke pakker da,"
Nei,det er fordi det ikke er jul,svarer jeg,
Hm,ikke godt svar mamma,synes du,er han lik eller ikke litt lik?
Eeh,jo han er lik men han gjemmer jo påskeeggene så vi skal lete etter de,jammen mamma da,alle vet jo at det er dere voksne som lager disse kartene,så må vi unger lete etter påskeeggene,og dere bare later som om det er påskeharen som har lagde kartene og alle påskeeggene.

Nei da,vi bare hjelper påskeharen litt,for det finnes så mange barn i verden at påske haren trenger litt hjelp
neeeeeeeei,har du sett påskeharen selv kanskje.?

nei,meeen.
nei,der ser du,hvis vi ikke ser påskeharen i år,finnes han ikke,da er det bare noe dere finner på.

Smart 6 åring.hehe

Ha en flott dag,klemmer hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.