lørdag 19. mars 2011

Vår i luften

Solen skinner,og det er herligt å være ute.Det er så kjekt å kunne gå rundt i hagen og planlegge hva som kan gjøres og hva som skal forandres på.

Tusen tanker og ideer kommer hver gang jeg går ned i hagen,vi er så heldig å ha en veeeldig stor hage.
(jeg synes det i allefall)1,2 mål.

Jeg liker veldig godt blomster og blande det med naturlig ting,så min drøm er å få en slik trapp ned til hagen.
 Peoner er også en favoritt i hagen,sammen med en hage rose som jeg har fått av svigerforeldrene mine,som er i fra 1800 tallet,i år skal den få litt trim og førstehjelp,det har vokst inn noen torneroser,som ødelegger dette flotte treet og det kan jeg jo ikke tillatte.



I dag kom det også litt nytt stæsj til stuen en hylle,som skal males og nye lanterne
De venter bare på litt pynt for de kommer på plassen sin.

Og av og til må man jo ha litt inspirasjon


som jeg gleder meg til i kveld når barna ligger å sover,da skal jeg kose meg med en kopp te og sjokolade og lese disse bladene.



Kan livet bli noe bedre,nei tror ikke det,i allefall ikke hvis man i tillegg har fått nye blomster i hus.

Ha en flott ettermiddag og nyt solen.


Nå skal jeg lage lørdagskos til familien,og i dag er det hjemmelagd pizza.
Snakkes
Hege

1 kommentar:

  1. Heia Hege,
    gleder meg til å sjå deg mandag kveld - det skal gå så bra med å sy, har vært en første gang for meg og... skal se, om en stund har du skapet full av hjemmesydde barneklær :-)

    Klemmer

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.