torsdag 24. mars 2011

Uga emma si

Vi går i ålgård åpne barnehage og der er det alltid noe barna kan lage og  idag ,skulle vi ha med tomme og vasket melkekartonger.

Fordi vi skulle så karse(noe som smaker helt forferdelig)men min datter på 2,6,synes det er like stor stas hver gang hun kan male.lime,klippe og så dette i melkekartongen at iveren og glede smitter over på meg også,ikke det at jeg sår karse,men jeg blir bare så glad når jeg ser tålmodigheten og glede hun legger ned i arbeidet med å få dette fint og kan ta det med seg hjem for å visse og for å henge det opp på skryte veggen,
(ja ,ikke melkekartongen med karsen oppi altså)vi har lagd til ungene.

så jeg håper at jeg
 husker  å vanne denne,så det faktisk gror og spirer karse,hehe.

                       Dagen overskrift Overstatt: emma sin ugle.



Etter å ha fått litt hjelp til å klippe ut alle delene i filt,ble de nøye limt på og øynene ble tegnet på med tusj,men det som imponerte meg mest er jo hvor flink hun var til å sy,okey hun fikk hjelp til å holde nålen,men hun bestemt hvor og når nålen skulle være og hvor det skulle syes.

Men det var ikke lett med butt nål,så vi måtte bruke litt krefter,men resultatet ble kjempe bra og det er det som teller,det er egentlig eggevarmer,men ikveld blir den brukt som kose hund.Ja,det er utrolig hvor fort ting forandrer seg,men uga,hihi måtte være med i sengen og passe på atten;katten,som består av en klump vattdott,hehe,..

Så ha en flott uge natt.

klemmer hege.

1 kommentar:

  1. Så fine ugler dere har laget,det var så fine farger på dem også.Ha en fin dag i solen.Klem fra meg.

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.