lørdag 26. mars 2011

Pose til lys

I dag har jeg lagd min første lyspose,eller man kan vel egentlig ha hva man vil i disse posene,men jeg skal altså ha lys i denne posen

Nå gjenstår det bare å sy igjen vrenge åpningen.

Jeg har alltid likt disse posene,de kan brukes til så mye forskjellig,så jeg kommer nok til å lage flere ,mange flere.hihi

Men jeg må nok øve mer på buer og kurver,og rette streker,så jeg får bare gå i gang,med ¨øve.øve og atter øve.

Tror jeg skal lage meg en øvelsesbok.med forskjellige teknikker.
Det er alltid kjekt å se fremgangen man har når man lærer noe nytt,synes jeg,da kan man jo se om man virkelig blir bedre eller om man står på stedet hvil.hehe

Og en annen ting jeg må visst lære meg er brodere.hmmmmmmmmmmm,så det ser skikkelige ut når man syr ting i sammen ,så det ikke ser ut som om det er bare kastet på.

øve.øve og Øve.

Ha en flott kveld

Hege

2 kommentarer:

  1. Du kan vist du vill,bare du gir deg tid, til en ting av gangen,
    En god klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.