søndag 27. februar 2011

Til selskap vi går.

I dag var vi i 4 årsdag,det er så kjekt å gå i selskap(ok,ikke hver gang,men 98% av gangene da,hihi)

Det er kjekt å gå i bursdagsselskap for da treffer man hele familien som man treffer så sjelden.



Jeg liker veldig godt å gå i selskap,om det er bursdagselskap,familieselskap,venner som samles til selskap eller om det er bare min mann og jeg som lager oss litt ekstra god mat eller snacks når unga har lagt seg.
Det er kjekt uansett,og det er like kjekt å lage til fest og selskaper selv også,

Nå er jeg i gang med planlegging av 6årsdag(som er på fredag) som skal feires i 2 omganger,en nå på torsdag m bhage og neste søndag pga vinterferie , har også  tyvstartet  planleggingen av 9 årsdag som skal være i mai,hihi.

Gleder meg en hel del.

Så denne uken blir det baking og vasking.

Ha en flott kveld og  kos dere i vinterværet,det gjør jeg.
Nå skal jeg tegne ferdig mønstret til min første Tilda.

Klemmer Hege

2 kommentarer:

  1. Hei kjære,

    gleder meg at du har lyst å sy med meg :-) hvis det blir problemer med å nå å sy det siste ferdig, pga d. 17. Mai, så finner me ut av noe - du skal nok få dine penge verdt :-)
    Og jeg skal hjelpe med allt, bare du har en symaskin med deg, så går det så fint.

    Ha en kjempefin torsdag!

    Klemmer

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.