torsdag 24. februar 2011

snø.vind og sol

I dag måtte jeg tenne i ovnen,det blås godt på ålgård,og jammen så kom det litt snø også.

siden jeg er veeeeeeeeeeldig glad i snø,så ble det litt jubel,også i fra unga,men jeg må også innrømme at jeg hadde gledet meg til å starte med vårklargjøring i gårdsplassen og hadde begynt å planlegge hva som skulle gjøres og hva som skulle forandres,men,men det er ikke lenge før alt forsvinner igjen,.

så da ha har jeg litt bedre tid til å få alt på plass og planlegge litt til.
 Benken skal få ett lite oppussing



blomstene /staudene skal klippes og trimmes og få selskap av ny til våren.


Hagen skal også få litt nytt,ny plen og kanskje en grillplass,hvor det kan inviteres familie,venner,bhage og skole (klassen til unga altså)til en liten sammenkomst og lek.



det gjorde godt med litt sol ,selv om det blåste stiv kuling idag.

Nå skal det gjøres rent inne etter nesten 3 uker med migrene,og det  er jammen litt å ta tak i .

Også skal jeg begynne på å sy tilda,takket være prinsesse elins steg for steg forklaring,(du må rulle deg litt ned så ser du det)skal til og med jeg klare det,jepp,jepp gleder meg en hel del.

Ha en fin ettermiddag

klemmer Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.