fredag 18. februar 2011

Ny tilda bok

Ikke det at jeg må bare ha det,men det ser ut som om hver gang jeg går forbi en hobbybutikk eller håndarbeidsbutikk,så må jeg bare innom og det slår aldri feil,jeg kommer aldri tomhendt ut igjen ,hihi.(til mannens store ergelse)

Og i dag var det intet unntak,da jeg stakk innom den lokale hobbybutikken kreative hender på ålgård,
Den siste boken i tilda serien,måtte bare bli med hjem,hihi.
under er det noen bilder av litt av innholdet i boken,mange spennende prosjekter.






 og noen stoff pakker ble med hjem,øverste ble med hjem, fordi eldste datteren likte disse så godt,
og disse likte jeg ,mange flotte farger som passer til mange av prosjektene i tildaboka.

Så i helgen blir det kanskje tid til noen søm prosjekter.

Men nå er det lagning av middag,og i dag er det hjemmelaget pizza.

og etter på skal jeg til Figgjo på antikkmessen.Gleder meg

snakkes
klemmer Hege

1 kommentar:

  1. HERLIGE Tilda-ting!!! Skjønne stoff!! - og fin blogg!
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.