fredag 12. november 2010

stormen i natt

I dag da jeg stod opp og skulle kjøre eldste datteren min på skolen,så ble jeg litt overrasket da jeg åpnet døren.(joda ,jeg hadde fått med meg at det blåste godt på ålgård i natt )men ikke så godt at det blåste ut mye av garasjen og hvor kommer alt løvet fra,hmmm.


denne gamle stigen skulle kastes,men min mann fikk avverget det i siste liten
(selv om arbeidskollegaen lurte veldig om det hadde klikket fullstendigt da han sa at han skulle ha den med hjem til kånen,hihi)



 jeg tror ikke jeg skal gå i hagen engang for å sjekke der.når jeg ser hva som ligger rundt å flytter på frem siden.


Ha en flott kveld

klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.