onsdag 17. november 2010

Ekte picaso eller?

Det er kanskje ikke ett ekte picaso bilde,men for meg betyr det utrolig mye,min datter på 8 lagde dette på skolen,etter at de hadde hatt om picaso på skolen.

Jeg blir så glad når jeg ser det der det henger på veggen ,med all sin fargepragd,det henger på heder plassen i stua,så dette er det første bilde man ser når man kommer inni stua.


picaso av kathrine 8 år
kunst a kathrine
Liker også dette bilde,mange fine farger,henger også på stuen.

Det er så kjekt når de kommer hjem med ting de har lagd og du ser den ekte gleden de har når de viser frem hva de har lagd,så stolte og fornøyde små barnefjes.

Det er en ære å få lov til å få lov til å ta imot den gleden og gaven de gir,det er så viktig at de for lov til å gi noe de har lagd og at de ser at vi som er foreldre virkelig setter pris på de små og store tingen de gir oss.

Det varmer  iallfall mitt hjerte.

Hva med ditt?

Kanskje er det en fremtidig picaso vi har i huset.



Hege

1 kommentar:

  1. Så sant sånt! for et spennende bilde din datter har laget :-) kjempe bra til at ho er 8 år. En kommende kunstnerspire :-)

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.