søndag 3. oktober 2010

Hva gjør man når man ikke har overskudd og energi til hverdagen?

Jo,man starter 2 blogger(som man ikke helt vet hvordan man skal få til helt sKikkelig),og lager seg en ny nettbutikk(siden den gamle ikke fungerer)og man starter opp en butikk.(hjemme)
Og begynner å pusse opp huset og rydder i hele huset og i hagen(og dette bare ca 3 uker for man er  40,hm går dette bra tro)

         Så da kommer det  godt med,med en conteiner(hi,hi)
Kanskje ikke det  rett tidspunkt for dette med å begynne å rydde og pusse opp huset,rett før et selskap,(glemte jeg å si at ,neste uke reiser jeg med ungene på høstferie,1 uke,)så da har jeg jo trossalt 1 uke på meg ,til å få alt ferdig,(med å rydde altså)


Så med dette får man vel både overskudd og energi til hverdagen?
Eller begynner jeg i feil ende(hi,hi)

Ha en flott ettermiddag/aften.

Kleeeem hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.