lørdag 30. oktober 2010

Et lite veggbord

Jeg var så heldig å få dette flotte veggbordet av nabodamen,
hun skulle kaste det,
(hm her skal ingenting kastes ,alt kan brukes om igjen)
tenk å kaste ett slikt flott bord.





slik så det ut Før det ble malt 
grunning
et lite speil fra feel på ålgård
slik ble det  etter det var ferdig malt
(fargen ble ikke slik jeg hadde tenkt,mannen tenkte at han skulle overraske meg med å gjøre det ferdig,bare synd at han tok feil malingspann og ikke hvitt som den skulle være,men resultat ble veldig flott synes jeg.mangler bare en knott til skuffen.)
Og da bordet kom på veggen,med litt pynt på seg og fikk følge med speilet fra feel ,synes jeg det ble bra.
(mangler litt enda,men det kommer)
Ha en fin fredagsnatt
klem Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.