tirsdag 11. juni 2013

Tusen takk til sponsorene -sommerkos-haugesund

Jeg har liksom ikke helt landet etter bloggtreffet i haugesund ,som var den 1 juni,mange flotte og inspirerende damer og mange inspirasjon og ideer tok form den dagen eller skal jeg si helgen.

Og goodiebagene,wooow ,hva kan jeg si,det overgikk alt .Har ikke ord til å beskrive hva jeg følt eller tenkt,uten om at øynene var utrolig store,og stum av beundring over givergleden til sponsorene til treffet.

Ja av og til blir man bare vippet av pinnen.

så hjertelig tusen takk til alle sponsorene som var med på å gi oss damer en uforglemmelig kveld.

Og innhold i goodiebagene var:

Fra Skeidar-ett fleecepledd,som hold meg varm gjennom kvelden.Tusen takk.
Og ett nydelig skjerf fra barfota-Tusen takk.
Dufte lys (loveasgreen,tror det er rett) og strikkesett fra crushconsept-Tusen takk.
northern light lampe fra clas ohlsen-Tusen Takk.
Fra Kristine vikse,nydelige øredobber og silkeskjer-Tusen takk.
2 goodiebags fra amundsen spesial,som inneholdt olivenolje,pesto,apenade
+ fra whittard te og kjeks-Tusen takk.

Vi fikk også goodibag som var sponset av brunos interiør-en uashmama bag/pose-Tusen takk,denne var stappfull med:

1:oppvask børste,oppvaskhåndkle og klut fra IB Laursen.
2:såpestykke fra Tinekhome.
3:Magasinet Henne fra Aller.
4:bladet boligpluss.
5:boken ønskelisten fra Aschehoug
6:lyslykt bolle fra Wik Walsøe.
7:Leppeomade fra burt`s bees.
8:servietter fra palma.
9:sugerør fra festefabrikken.
10:pukka te fra m.wilumsen.
11:plumbo clean (fettløser) fra krefting.Tror det er rett.
12:1 Kondom og carmex prøve fra RFSU.

Hjertelig tusen takk til alle sponsorene.Tusen takk.

Kommer til å leve lenge på dette.

Hege

3 kommentarer:

  1. Så koselig du skrive ♡ Ja en stor takk til alle. Vi hadde kjempegøy!! Gleder meg til neste gang.


    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  2. Heldige dere var - så mye fint!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Overskudd? Det kommer og går, hehe. Etter eksamen har jeg i grunnen vært helt pumpet for energi, men når den kommer, passer jeg på å få gjort mye, hehe, da blir det ofte mange blogginnlegg i strekken som jeg legger klar for å legges ut når jeg ikke har overskudd en dag;)

    Ønsker deg en superfin dag, skjønne du
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk, så gøy :)) heldige :)
    Fant bloggen din i dag i et kommentarfelt, la meg som følger!

    Klem Kristin

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.