onsdag 29. mai 2013

Sommerkos haugesund 2013

Nå nærmer det seg avreise,det er snart duket for årets store happening,nemlig Sommerkos som går av stablend i haugesund på lørdag.

OOOOh som jeg gleder meg,har vært med på bloggtreff før,men ikke så stort som dette,kjenner det kribler i magen,både gruer og gleder meg til å treffe alle disse fantastiske bloggdamene og ikke minst damene som virkelig har jobbet med å få til dette treffet.

Det er Maia, damen bak bloggen fabelaktig og Karianne,mittsitt som står for årets store bloggtreff hvor 50 glade bloggdamer treffes i haugesund.

Det kommer til å bli kjempe,bare å treffe alle sammen ,noen har jeg sett og snakket med før,men det er også mange jeg ikke har sett eller snakket med før.Gleder meg ,kjenner at energien blir ladet opp bare ved tanken på all inspirasjon og ideene som kommer til å flyte den dagen.

Ja, nå er det nedtelling til den store dagen som teller,og ser du ei som svirrer rundt i gatene tidlig på lørdagsmorgenen ,så er det bare jeg ,som prøver å finne ut hvor flaggruten går i fra ,hehe.så får jeg håpe at jeg rekker fram i tide...........

 
sponsorer:
 
 
Fram til da,trudelutt
 
 
klemmer
 
 
Hege

3 kommentarer:

  1. Hei, takk for sist ! Jeg vil takke deg for at du hadde tro på arr. Til Maia og meg og for at du satte v tid til å være med å gjøre denne kvelden fantastisk!
    Skulle selvsagt hatt mere tid med hver og en av dere , men det var en helt urealistisk opplevelse og jeg bare smiler bredt hele dagen. Håper du koste deg , ble mett og fikk prate med mange bloggere!
    Mvh Karianne fra viksemarka

    SvarSlett

Jeg blir så veldig glad for alle hyggelige kommentarer.
Takk for at Dere Besøker bloggen min.